HelpDesk pro uživatele IS Munis
Uživatelé informačního systému Munis mají k dispozici službu HelpDesk, která nabízí zcela nový způsob komunikace s technickou podporou IS Munis. Výrazně přispívá k vyšší kvalitě, efektivitě a spolehlivosti technické podpory, zlepšuje individuální přístup k zákazníkům, zvýšuje dostupnost podpory a soustřeďuje veškeré informace o řešených požadavcích a průběhu řešení na jednom místě.
Služba je dostupná na adrese www.munis.cz/helpdesk.
Pokud ještě nemáte přihlašovací údaje pro Helpdesk, vyžádejte si je na tel. čísle 284 001 284.
Služba HelpDesk informačního systému Munis v současné době nabízí:
- zadávání nových požadavků
- přehled aktivních či historických požadavků
- aktuální přehled o stavu požadavku
- možnost komentovat vyjádření konzultanta
- možnost znovuotevření požadavku, pokud není zákazník spokojený s řešením
- zasílání notifikací s informacemi o přechodech do stavu řešení, vyřešení požadavku, případně čekání na vyjádření zákazníka.