Jak na spisovou službu
Pracujete nově na obecním nebo městském úřadě a potřebujete seznámit se spisovou službou, abyste s ní mohli začít co nejrychleji správně pracovat? Poslechněte si záznam webináře s názvem „Povídání o spisové službě“, který vám objasní, co všechno se pod pojmem spisová služba skrývá.
Dozvíte se v něm, jak má na úřadech fungovat oběh dokumentů, kdy a kde se používá elektronický podpis nebo jaké existují typy datových schránek. Webinář vás upozorní i na to, že na svých obcích a městech musíte mít vytvořený vlastní spisový řád, který popisuje principy fungování spisování služby.
Pokud byste chtěli podobným způsobem představit spisovou službu přímo u vás na úřadě, kontaktujte svého konzultanta, který se s vámi domluví na individuálním osobním školení.
Záznam webináře
Záznam webináře je dostupný pro všechny uživatele IS Munis po přihlášení do Helpdesku, volba „Materiály k seminářům“. Pokud nemáte přihlašovací údaje, kontaktujte recepci na telefonu 284 001 284.