Informace pro uživatele IS Munis s ohledem na aktuální situaci v ČR
Vážení zákazníci,
společnost Triada Vám i nadále zůstává k dispozici a snaží se zachovat
maximální možnou úroveň nabízených služeb. S ohledem na současnou situaci a
zdraví našich zákazníků i konzultantů, momentálně upřednostňujeme
vzdálenou formu poskytování služeb a konzultací před osobními návštěvami.
Tímto způsobem chceme na Vašich úřadech zabezpečit plnohodnotné fungování
IS Munis.
V této souvislosti jsme přistoupili k následujícím změnám a opatřením:
- Služby a konzultace formou vzdáleného servisu Vám nyní nabízíme za srovnatelných podmínek jako je tomu v případě osobních návštěv. Rozsah a způsob vedení vzdáleného servisu budeme řešit s každým zákazníkem individuálně.
- Poskytování služeb a konzultací v místě zákazníka omezujeme pouze na nezbytně nutné případy (s ohledem na zajištění nutného provozu IS Munis a za využití maximálních dostupných opatření pro ochranu před nákazou).
- Jestliže máte objednanou návštěvu našeho konzultanta, budeme Vás kontaktovat, a domluvíme se s Vámi na dalším postupu.
- Aby byly Vaše požadavky řešeny co nejrychleji, posílili jsme službu Helpdesk. Pokud nemáte přihlašovací údaje k této službě, poskytneme Vám je na telefonním čísle 284 001 284.
- Služba hotline funguje v nezměněné podobě, každý všední den v době od 8.00 do 15.00.
Věříme, že tímto způsobem dokážeme vyřešit převážnou většinu Vašich požadavků, a že budete moci s IS Munis pracovat i v této nelehké situaci na 100 procent.
Děkujeme za pochopení.